Tabung Belanja Sekolah

March 27, 2014

Aktiviti cuti sekolah - Birds Park KL

assalamualaikum

memandangkan sekarang ni tengah cuti sekolah, dan kitaorang pun memang tak ada plan nak holiday ke mana-mana, kesian pulak budak2 ni tak berjalan kan, jadi bawaklah pergi taman burung

lama dah kot tak pergi, pembaca lama biasalah tengok kitaorang ni memang rajin ke taman burung, sebab tak panas banding zoo, dulu2 pernah pergi zoo alahai dengan bau nya lah, dengan takde binatang nya lah, tapi dugaan bawak emir ni, sebab dia jenis tak suka berjalan

mula mula bagi pilihan, samaada taman burung atau desa waterpark, pilih taman burung baru berjalan sikit dah ajak balik apahal anak, dahlah bayar mahal, bertabah jelah sambil jalan sambil dengan dia dok beratib ajak balik






 aktiviti wajib, bagi burung minum susu, dulu2 ada aktiviti bagi makan kuaci la ni takde lah pulak



 haha burung ni kelakar, tengah jalan tetiba dia tegur, terkejut kejap, pastu bila tengok kitaorang dok berhenti, dan dan buat kelaku, dok pusing pusing lah
motif tepek muka sendiri, sukalah blog kita kan, okey bye

3 comments:

Chekgu Azrine said...

Takpe..bkn sllu tempek muka sndirikan tina??

:: idzwa :: said...

tak penah pegi..

mama tisya said...

tk pernh pegi taman burung...