Tabung Belanja Sekolah

January 26, 2011

JM5 vs Zenoctil

Ada tak sapa² penah try JM5??? Berkesan tak????? sebab ramai sangat testimonial dr. rozmey kata product ni berkesan kan..jadi saya pun mengambil keputusan untuk try..manalah tau kot² mau langsing mcm zaman anak dara dulu.....
Harga dia sekotak RM200 jika bukan ahli, RM150 ahli tp permulaan kena beli 3 kotak..jadi saya & bff saya, Eny pun share lah beli..jimat sikit kan lgpun takkan sampai dua org nak jadi ahli dia
Hasilnya......eny turun 5kg tak silap aritu...tp tak perasan lah dia minum berapa paket..mmg nampak dia kurus time tu..semua org tegur, eh dah kurus yea..wah saya tumpang seronoklah
saya????? hem bila minum jm5 ni kan kena kontrol makan, tak boleh ambil lebih dr 1000 kalori sehari....adoi masa mula² tu mcm ting tong je..sb tak dpt makan..pas tu beli dr hamba allah ni, dia tak guide pun betul² cara pemakanan yg betul...jadi tumpas lah saya di tengah jalan
yg tak bestnya..siap marah² tu ckp product ni tak berkesan...tak...... product ni klu kita betul² ikut diet dia, minum air byk insyaallah berkesan..ni siang je dietnya..bila malam masak kat umah terliur pulak tgk masakan sendiri yg sebenarnya takdelah sedap mana..maka tumpas lah saya....makan nasik & lauk pauk dgn lahapnya..mana nak berkesan, makin naik ada berat badan
kerana kan JM5 ni bahan² dia mmg cukup untuk beri kita tenaga sepanjang hari..sb tu kita tak boleh makan lebih dari yg sepatutnya
sekarang ni saya berazam nak buat diet ni betul²..takmo main² lg..mahal tu RM150..mcm² boleh beli dgn duit tu

Jus Mate 5 idaman kalbu


ZENOCTIL


Zenoctil ni pulak bff saya, hey again eny yg bagi tau...mahal tu tak silap dekat RM100 harga dia...saya dah lama nampak product ni sb selalu kuar dlm RAPI..tapi bila tgk harga boleh tahan gak..& paling di takuti klu cirit birit..naya wooiiii..
sebab kat RAPI ada hotline dia, saya pun call & dapatkan info sebanyak mungkin..yelah kita nak ambik product kenalah tahu bahan² dia..
tapi sebab masalah kewangan tak mengizinkan..yelah baru beli JM5 mana boleh beli pulak lg ubat ni..ceta ngan eny pasal product ni yg dikatakan mampu untuk menyerap lemak..ala² mcm chitosan tulah..rupanya dlm diam dia g beli ubat tu
tapi cam biasalah..hot² chicken shit hehehehe baru makan berapa bijik dah malas..makanya saya pun dgn tangan terbuka pun ambiklah ubat tu
nak try tapi sb nak ambik JM5 dulu..terpaksa hold dulu..sabar ye Zenoctil..akan tiba giliran mu itu
p/s - klu ada sesapa tau mana² product boleh kuruskan badan, boleh inform saya yea..kot² mau turun berat jadi 45 kg ke hehehehe *mimpi di siang hari lah jawabnya*

3 comments:

Ein said...

cik tina ni nak jadi selansing Nora Danish ke??? Kan dah lansing ni

Ummi said...

suka baca n3 ni.. seme pompuan nk kurus dan bershape kan.. klu badan dh kurus pun sllu masalah kt bahagian perut.. lebih lg yg dh beranak 2-3 ..sy pun sedang cuba zenoctil baru abis sepapan.. maknanya dh 20 hari la sy makan.. yg pasti x membuatkan sy cirit birit..cuma sy rasa cepat kenyang .. perut xberapa nk kempis lg la..tapi terasa berat dh kurang skit..sbb sy amik nasi skit je.. (http://anjungummi.blogspot.com)

Ummi said...

suka ngan n3 ni..
seme pompuan nk krus n bershape
sy skrg sdg cuba zenoctil baru 20 hari..dan sy mkn nasi 1 x je sehari. kldg x amik nasi langsung ganti ngan sup atau meehon sup.. umur sy pun dh 38 ngan berat 49kg dan tinggi 150 .. xnk la krus sgt cuma nk jg bahagian perut n shape je.. slmat mencuba ye..
http://anjungummi.blogspot.com